Elaborare grafica publicitara

Construirea unui brand recunoscut si apreciat pe piata este intotdeauna sustinuta de elementele vizuale in care acesta este imbracat. De la Logo la design-ul grafic al site-ului, fiecare element vizual trebuie sa fie mentinut in liniile unei identitati grafice coerente.

Pe langa aspectele grafice permanente, precum font-urile si culorile folosite, identitatea vizuala este construita si din imaginile postate pe retele de socializare si pe site. De multe ori, in practica promovarii online, acest aspect este neglijat, producand derapaje serioaseĀ de la imaginea dorita a companiei reprezentate. La Atelier Web, evitam aceste juxtapuneri nefericite intre brand si continut vizual nepotrivit, cautand mereu ca toate echipele care lucreaza la construirea sau promovarea unui site sa fie informate despre limitele tematice ale universului vizual asociate brand-ului respectiv.

Intr-o era suprasaturata vizual, crearea unei imagini care sa capteze atentia devine din ce in ce mai dificila. Din punct de vedere tehnic, este din ce in ce mai usor sa creezi imagini cu scopuri promotionale, insa, din punct de vedere artistic, numarul mare de specialisti talentati care lucreaza in domeniu imprima oricarei activtati de creare de grafica publicitara un caracter competitiv, unde numai cele mai calitative creatii pot capta atentia publicului.

Cel mai important, insa, este sa fii in ton cu gusturile si preferintele publicului caruia te adresezi. Din punct de vedere al alinierii la tendintele estetice, orice activitate de design grafic este similara cu designul vestimentar, un bun designer fiind nevoit sa fie la curent cu cele mai reusite si apreciate lucrari de grafica publicitara.

Pentru elaborarea unor noi teme grafice pentru site-uri, incercam mereu sa fim la curent cu cele mai proaspete modele si tendinte, pentru a ne asigura ca site-urile dezvoltate la Atelier Web sunt pe atat de aspectuase precum sunt robuste din punct de vedere tehnic. Designerii nostri sunt intodeauna in cautare de inovatii si elemente grafice deosebite pentru a crea site-uri cu un aspect cat mai proaspat si mai profesional.

Cere Oferta

Definirea identitatii vizuale

Designul publicitar se realizeaza de catre tandemul copywriter – art director. Copywirterul concepe textul inclus in materialele publicitare, iar art directorul elementele de grafica publicitara. Fireste ca, de cele mai multe ori, cei doi isi influenteaza reciproc munca, atat prin critici, cat si prin sugestii.

Colaborarea dintre creatorii mesajului si designerii care dicteaza aspectele vizuale este intodeauna marcata de cunoasterea temeinica a principiilor de psihologie a publicitatii, elementele vizuale precum culorile sau simbolurile fiind alese special pentru a insoti si intari atitudinea si mesajul din spatele unei campanii publicitare.

Rezultatul trebuie sa fie un set de motive vizuale care sa conduca instantaneu publicul prin asociere la brandul construit. Orice imagine produsa in aceasta gama, chiar si o simpla alaturare de culori, trebuie sa poata fi identificata cu usurinta cu numele brandului sau site-ul promovat.

Cere Oferta

Preturi grafica publicitara

Preturile de elaborare a graficii publicitare difera in functie de tipul lucrarii si de timpul necesar elaborarii acesteia. O simpla brosura poate fi finalizata in cateva ore, in timp ce un catalog poate necesita cateva zile de lucru. Tariful perceput pentru contributia graficienilor de la Atelier Web este de 20 euro pe ora.

Cere Oferta