Administrare de blog-uri

Blogul este probabil cea mai versatila forma de publicare a informatiilor utilizata in prezent. Termenul este atat de general incat poate include orice de la un jurnal public al unui individ pana la o publicatie tematica intretinuta de zeci de colaboratori. Orice specialist al mediului online ar fi pus in dificultate daca ar trebui sa dea exemple de site-uri profesioniste care nu au un blog. Tinand cont de versatilitate, putem spune ca un blog este un instrument indispensabil pentru orice proiect online – insa din pacate multe dintre blogurile prezente in acest moment pe internet nu  justifica investita de timp sau de bani facuta pentru administrarea lor.

Pentru a beneficia cu adevarat de potentialul de promovare si comunicare pe care il poate avea un blog este nevoie de constanta, perseverenta si pastrarea unor standarde inalte de calitate a continutului oferit.  Publicarea cu regularitate si mentinerea interesului publicului pentru  informatiile oferite rezulta deseori in formarea unei legaturi personale intre brand si publicul acestuia. Blog managementul presupune, pe langa publicarea postarilor, si o comunicare directa cu publicul prin intermediul mesajelor private sau comentariilor. De aceea un blog care se respecta este monitorizat zilnic pentru asigurarea promptitudinii in comunicare.

In majoritatea situatiilor, activitatea de blog management necesita supraveghere constanta, fara insa a motiva crearea unui post full time din punct de vedere financiar. Cea mai eficienta metoda din punctul de vedere a costurilor este externalizarea serviciului catre o agentie in cadrul careia un specialist in relatii cu publicul poate gestiona un numar de proiecte in acelasi timp.

Cere Oferta

Postare si monitorizare blog

In cele mai multe situatii specialistii nostri care se ocupa de creare de continut si relatii cu publicul gestioneaza si scrierea postarilor de pe blog si moderarea comentariilor. Inainte de initerea unui proiect, acestia fac o documentare serioasa cu privire la tematica si publicul blogului pe care urmeaza sa il administreze. Pe baza analizelor facute este elaborata o planificare ce contine frecventa postarilor si actualizarilor, alaturi de programul de monitorizare si moderare recomandat pentru repectivul blog.

Pentru ca aministratorul blogului devine un reprezentant al clientului, acesta este incurajat sa dezvolte o relatie directa cu acesta, pentru a putea intelege ce atitudine este indicat sa adopte in raport cu publicul site-ului. In general cautam ca personalul dedicat acestei sarcini sa fie versatil si sa se poata adapta cu usurinta la profilul clientilor, atat in ceea ce priveste cunostintele despre domeniu cat si particularitatile de comunicare cu vizitatorii.

Dupa preluarea administrarii blogului, pe langa responsabilitatile de postare si moderare, ne ocupam si de elaborarea rapoartelor detaliate, care sa prezinte atat masura muncii noastre (exprimata in numarul de vizite, aprecieri comentarii etc.), cat si atitudinea si impresiile exprimate de vizitatorii site-ului.

Cere Oferta

Preturi blog management

Pachetul de baza pentru blog management, ce asigura un minim de un articol pe saptamana, alaturi de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) si moderarea comentariilor, poate fi achizitonat pentru numai 49 de euro pe luna. Articolele suplimentare solicitate pot fi contractate pentru suma de  9 euro pe articol.

Cere Oferta