Comunicare pe retele de socializare
Popularitatea retelelor de socializare a modificat ireversibil natura activitatii de promovare si relationare cu publicul pe internet. Desi instrumentele clasice de promovare online precum campaniile de Adwords, bannerele sau plasarea de link-uri sunt si astazi destul de eficiente, promovarea pe retele de socializare joaca un rol din ce in ce mai important atat in generarea deĀ interes din partea vizitatorilor, cat si in mentinerea acestui interes.
Tinand cont de numarul de utilizatori si de natura interactiunilor de pe retelele de socializare, acestea s-au erijat in cel mai facil mod de a pastra prezenta unui brand in vietile de zi cu zi ale celor interesati de brand-ul respectiv. Obiectivul in general este de a asocia in universul mental al vizitatorilor brandul cu un sentiment de familiaritate. De aceea comunicarea trebuie sa fie impecabila, sa nu devina agasanta pentru public sau sa capete un ton nepotrivit sau ofensator.
Pe de alta parte, fiecare postare pe retele de socializare trebuie sa sune si sa arate suficient de atractiv incat sa starneasca impulsul de a o explora in continuare. Orice interactiune a utilizatorilor cu postarile generate este luata in calcul in algoritmii ce guverneaza numarul de persoane expuse la postarile viitoare, asa ca intotdeauna este necesar sa tindem spre a atrage interesul publicului tinta.
Cere OfertaPostare si monitorizare retele de socializare
Orice activitate de social media management incepe cu crearea sau imbunatatirea paginilor aferente proiectului de pe retele de socializare. Inainte de asta insa, trebuiesc selectate retelele de socializare potrivite pentru brand-ul promovat. Procesul de selectare implica o identificare si compartimentare a tipului de continut ce urmeaza a fi distibuit pe retele de socializare. Daca site-ul promovat este bogat in imagini se folosesc conturi pe retele precum Instagram, Flickr sau Picasa. Daca este promovat un site corporate, atunci este recomandata o pagina pe Linkedin dedicata companiei. Daca clientii nostri isi doresc sa promoveze clipuri video, canalul de Youtube va fi prioritar.
Odata cu crearea conturilor se delimiteaza structura generala a programarii activitatii de postare. Analizand datele demografice cu privire la timpul petrecut de diferite categorii de utilizatori pe retelele de socializare se selecteaza intervalele orare cu cel mai mare potential de expunere, pentru diferite tipuri de continut. Aceasta practica va asigura cresterea numarului de utilizatori expusi la continutul distribuit in timpul navigarii pe retele de socializare.
In momentul in care specialistii nostri in Social Media Managemement incep postarea pe retele de socializare, acestia trebuie sa aiba un program prestabilit pentru postari, pe care sa il respecte fara abateri. Pe langa asta, sunt responsabili pentru tratarea cu promptitudine a oricaror mesaje sau postari din partea publicului, deoarece vizitatorii care pun intrebari sau ofera feedback asteapta sa primeasca raspunsuri in cel mai scurt timp posibil.
Poate mai mult decat in oricare alta activitate de promovare si comunicare, raportarea frecventa a gradului de vizibilitate al continutului distribuit si a feedback-ului publicului conduce la tragerea de concluzii rapide cu privire la gradul de succes al strategiei generale de comunicare. De aceea personalul care se ocupa de social media management are sarcina de a monitoriza, sintetiza si raporta acesti parametri.
Cere OfertaPreturi social media management
Serviciul de social media management include promovarea articolelor pe retelele de socializare, alaturi de o gestionare a paginilor de pe aceste retele, ce contine: postari suplimentare pentru mentinerea interesului publicului si activitati de comunicare generala, pentru 49 euro pe luna.
Cere Oferta