Servicii de copywriting

Specialistii in Marketing si PR online recunosc ca am intrat intr-o era in care continutul este cel mai important element din strategia de promovare a unui site. Continutul de calitate de orice fel (text, imagini, video, audio) este cel mai eficient instrument de atragere si mentinere a interesului public pentru un site web. Cel mai sigur mod de a iti mentine publicul este de a te asigura ca are motive intrinseci sa revina. O serie de articole pe o tematica data, un miniserial video, o rubrica programata regulat pot face dintr-un site web o destinatie frecventa pentru cei care apreciaza calitatea materialelor publicate.

Competitivitatea de pe piata online face ca utilizatorii sa fie in permanenta inundati de continut, crescandu-le gradul de selectivitate si de focusare pe anumite nise de interes. Odata ce un cinefil, spre exemplu, isi selecteaza pentru propriul univers online o serie de site-uri dedicate cinematografiei, acesta va tinde sa se rezume la a se informa, urmarindu-le cu regularitate. Schimbarile in structura de interes pot surveni din doua motive: fie scaderea calitatii sau a frecventei informatiilor livrate, fie aparitia unor noi surse, care sa fie atat de aparte si sa impresioneze atat de mult, incat sa intre in categoria favoritelor.

Pentru a penetra o piata guvernata de aceste dinamici, nu e suficient ca materialele in sine sa fie scrise bine si sa ofere informatii relevante. E nevoie de un plus de creativitate, e nevoie de formule inedite de impachetare a continutului, de perspective noi asupra unui subiect, de concepte inovative, pe scurt e nevoie de o echipa care sa fie capabila sa creeze continut cu adevarat unic si atractiv.

Cere Oferta

Procesul de copywriting

Echipa noastra de comunicare este cea care coordoneaza toate activitatile de creare de continut. Munca lor incepe odata cu primul contact pe care il avem cu clientii, cand, in urma analizei de profil a acestora, se stabileste care va fi tonul si limbajul comunicarii, in conformitate cu profilul cultural si emotional al publicului. Asemenea felului in care designerii nostri creeaza universul vizual, copywriterii creaza universul ideatic al unei prezente online, sabloanele delimitate de ei fiind punctul de plecare pentru creatorii de content. Fiind cei mai experimentati specialisti in Marketing si PR, membrii echipei de comunicare sunt insarcinati si cu elaborarea textelor fundamentale ale site-ului: denumiri, categorii si texte de prima pagina. Acest continut, desi nu foarte vast, trebuie elaborat cu maxima atentie pana la ultimul cuvant, fiecare exprimare cautand sa aiba un impact psihologic major.

Activitarea de copywriting poate sa necesite un volum mare de munca, depusa de un numar mare de colaboratori. Acestia trebuie sa primeasca instructiuni clare din partea copywriterilor si sa se asigure ca mesajele centrale nu se pierd din materialele elaborate si publicate. Crearea de continut necesita, pe langa asumarea limbajului potrivit, si o activitate sustinuta de documentare. Ne straduim sa incurajam toti creatorii de continut sa se comporte intr-o maniera jurnalistica si sa asigure, in primul rand, originalitatea si credibilitatea informatiilor din articolele sau clipurile video pe care le creeaza.

Continutul de calitate este valoros si trebuie exploatat la maxim, asa ca munca noastra nu se opreste odata cu finalizarea unui articol sau a unui set de articole. Activitatea de publicare pe internet necesita, in sine, o buna planificare, ce asigura aparitii constante de continut nou, publicarea acestuia la ore potrivite pentru a atinge un public cat mai numeros si evitarea postarilor succesive care sa creeze impresia de spam. Pentru ca fiecare articol nou ar trebui sa genereze interes, managementul continutului trebuie sa asigure, pe langa o buna planificare, si capacitatea de a raporta feedback-ul primit din partea publicului, fie ca acesta se masoara in comentarii, vizualizari sau distribuiri.

Pentru cresterea generala a expunerii, folosim promovarea evenimentelor, ofertelor si articolelor publicate pe site-uri destinate comunicatelor de presa. Aceste site-uri au un numar mare de vizitatori zilnici, expunerea link-urilor avand, pe langa promovarea directa pentru publicul lor, si efectul de a avansa pozitia paginii in cadrul cautarilor. Sa spunem ca avem de promovat o reducere de Craciun la pantofi – vom selecta cele mai cautate expresii de cautare precum: Reduceri pantofi, discount-uri pantofi etc. Aceste expresii vor fi incluse intr-un scurt articol de promovare, alaturi de un link catre pagina cu produsele din promotie. Astfel de articole cresc indiscutabil expunerea unei pagini pe motoarele de cautare si se preteaza unei game largi de nevoi de comunicare.

O alta activitate a managementului continutului este gestionarea interactiunii pe retelele de socializare, prezenta si publicarea constanta pe acestea avand potentialul de a crea un public ce urmareste cu regularitate informatia noua expusa pe pagina unei companii sau institutii. Un numar mare de aprecieri si distribuiri din partea publicului atrage, natural, public nou, dezideratul fiind de a crea o comunitate de utilizatori in jurul brand-ului promovat. Odata cu expunerea si incurajarea interactiunii din partea publicului, apare in mod natural nevoia de comunicare cu acesta. In aceste situatii paginile de pe retelele de socializare trebuie urmarite in permanenta pentru a se asigura ca mesajele din partea clientilor primesc un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Cere Oferta

Preturi creare de continut

Costul perceput pentru un articol este de 9 euro, insa achizitionarea continutului in sine nu este suficenta pentru valorificarea acestuia. In functie de situatie, recomandam contractarea serviciilor noastre de blog management si social media management, fiecare avand tariful de 49 de euro pe luna.

Cere Oferta