Strategia de marketing a unei companii este, in general, impartita in activitati permanente, precum mentinerea unei prezente constante pe site-urile de socializare si activitati episodice, precum desfasurarea de campanii de scurta durata in cadrul carora investitia facuta in promovare trebuie sa rezulte intr-o expunere semnificativ sporita.

Campaniile de promovare fie ca se desfasoara pe site-uri afiliate, fie pe motoare de cautare, fie pe retele de socializare sunt taxate conform sistemului Pay Per Click, bugetul investit pentru promovare consumandu-se treptat pe masura ce utilizatorii interactioneaza cu link-urile promovate.

Campanii Bannere si promovare prin afiliati

Cumpararea expunerii de bannere publicitare pe alte site-uri face parte din metodele de promovare clasice. Afisarea de bannere se preteaza cel mai bine pentru campaniile de durata medie precum promotiile lunare sau proiectele cu data limita prestabilita. Pentru ca utilizatorii interactioneaza in mica masura cu bannerele, ele trebuie sa indeplineasca rolul de a informa cu privire la campania promovata fara a genera o actiune imediata, similar cu panourile publicitare outdoor.

Campaniile de bannere cele mai fructuoase sunt, probabil, cele care se desfasoara pe o perioada medie cu o frecventa medie a afisarilor, pentru mentinerea unor costuri scazute. Bannerele in sine necesita o construire laborioasa, atat in ceea ce priveste mesajul, cat si grafica, fiind proiectate sa produca un impact psihologic puternic, dar subtil.

O alta forma de promovare a continutului pe site-uri externe este construirea unei retele de afiliati, site-uri cu continut tematic similar care pot gazdui link-uri catre site-ul promovat in general sub forma aricolelor de promovare. Aceasta metoda functioneaza de minune in colaborarea cu blogurile, acestea avand un public relativ  fidel care poate fi redirectionat cu mai mare usurinta catre site-urile recomandate. Cheia succesului promovarii prin advertoriale sta in abilitatea de a selecta colaboratori credibili care sa aiba publicul dorit de client.

Cere Oferta

Campanii Adwords

Daca serviciile de SEO se dovedesc a fi insuficiente, o metoda sigura de a atrage vizite prin intermediul Google este plasarea de link-uri sponsorizate pe paginile motoarelor de cautare in cadrul campaniilor de AdWords. Aceasta solutie poate fi costisitoare, dar rezultatele, in general, sunt pe masura investitiei, daca sunt alese expresiile cheie potrivite si daca paginile promovate astfel contin informatii lamuritoare pentru cautarile intreprinse de utilizatori.

Campaniile AdWords sunt o metoda sigura de generare a traficului catre site-uri pentru ca plaseaza link-urile promovate in cadrul paginilor de rezultate pentru cautarile care contin cuvintele cheie selectate. Folosind aceasta metoda, o campanie Adwods bine definita si implementata se va traduce aproape garantat in comenzi sau contracte.

Cere Oferta

Campanii pe retele de socializare

Promovarea pe retele de socializare are un specific aparte. Din cauza ca utilizatorii vad site-ul retelei de socializare ca facand parte din spatiul personal, expunerea unui element promovat in acest spatiu ar trebui, in general, sa produca asocieri pozitive fata de un brand. E ca si cum ai plasa un panou publicitar in locuinta cuiva, daca nu este respins din start, devine familiar. Este inestimabil impactul pe care il poate avea alaturarea unui logo unui set de imagini  ce au o conotatie personala. Pe langa campaniile de promovare a unui brand, retelele de socializare ofera  contra cost si posibilitatea promovarii de articole, evenimente sau promotii, gradul de expunere pe retele de socializare precum Facebook sau Linkedin fiind usor de atins cu investitii relative reduse.

Cere Oferta